Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που έχετε παραλάβει, επικοινωνήστε μαζί μας με όποιον τρόπο θέλετε, τηλεφωνικά, με email, στα με προσωπικό μήνυμα σε Facebook/ Instagram ή με email, και θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν προκειμένου να γίνει η αλλαγή.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, το οποίο θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση ακριβώς όπως το παραλάβατε, με τα παραστατικά του (απόδειξη ή τιμολόγιο), στέλνουμε το νέο προϊόν που θα επιλέξετε τη μεταφορική Courier Center στην διεύθυνση που επιθυμείτε με την ανάλογη χρέωση (συν όποια επιπλέον χρέωση έχει το νέο προϊόν).
Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που είναι εκτός της χρονικής προθεσμίας (15 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής) ή εάν τα προϊόντα δεν είναι στην ίδια κατάσταση όπως όταν παρελήφθησαν.
Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.